Anmeldelser

Anmeldelser:

21. juni 2018

Lige hjemkommet fra nogle dejlige dage i Jylland, vil jeg gerne hermed udtrykke en stor tak. En tak til alle i Rejseforeningen, som på den ene eller anden måde yder en stor indsats for at give os gamle en oplevelse.

Jeg har også været med på flere ture til udlandet og da jeg ikke har mulighed for at rejse alene mere, er jeg dybt taknemmelig for alle de dejlige oplevelser jeg/vi har haft igennem jeres rejser!

Med venlig hilsen Inge Tangdal.

Forårsturen 2018 gik til Furteventura i perioden 20. marts til 27. marts 2017

… Samtidigt en lille hilsen, som en beskeden tak for en dejlig tur til Fuerteventura og Lanzarote. Jeg er dybt rørt over,

at i dels ofrer jeres ferie og dels yder en så stor indsats for at alle vi gamle kan få en god ferie!

De hjerteligste hilsener og en stor tak.

fra Inge T

Birkerød 1. april 2018

Hej Bo

Desværre fik jeg ikke sagt til dig og dine hjælpere ordentlig tak for en skøn ferie. TAK.

Det er dejligt at være hjemme igen, men jeg savner trods alt de søde hjælpere og de andre deltagere.

Forhåbentlig kommer jeg med september. Det vil jeg i hvert fald satse på.

De venligste hilsener

Rigmor Rasmussen

Sommerturen 2017 gik til Sønderjylland i perioden 9. juni til 13. juni 2017

Vedbæk, 3. juli 2017

Jeg har de seneste 4 år deltaget Rudersdal Rejseforenings indenlandske ture.

I år gik turen til Sønderjylland med base på dejligt Scandic hotel i Sønderborg. Som altid en meget veltilrettelagt tur med oplevelser Start på Trapholt og slut i Slesvig Domkirke med dens pragtfulde Bordesholm-Alter,

som er svært at løsrive sig fra, hver dag sin unikke oplevelse. Vi var 27 gæster, som kun var tilfredse i alle måder.

Dejlige 5 dage, hvor vi fik hjælp efter behov af vildt engagerede hjælpere.

VÆR GOD VED DIG SELV- PRØV DET Hilsen Kirsten Guldhammer

Birkerød d. 15. juni 2017

Lis og jeg vil gerne her sige dig tusind tak for endnu en uforglemmelig tur med rejseforeningen.

Takken gælder også alle de søde hjælpere, der som sædvanligt sammen med dig yder en virkelig stor indsats, for at vi kan få nogle dejlige dage sammen.

Selv når nogle af dine aftaler svipser finder I/du hurtigt på en løsning. Tak for den særbehandling Lis får med taburet og sædeplads, det gør det muligt, at vi kan være med.

Vi glæder os allerede til næste års tur, det fungerer jo helt fantastisk altid.

Mange kærlige hilsner og god sommer

Lis og Per

Birkerød d. 27. april 2017

Jeg skriver først og fremmest, fordi jeg igen er opfyldt af glæde over, at have deltaget igen, i en herlig tur, denne gang til Tenerife. Alt klappede, og hjælperne var enestående, altid villige til at hjælpe, altid en dejlig munter tone,

dem imellem, altid opmærksomme for, hvor der var brug for lidt ekstra hjælp. Øen var meget smuk, hotellet uden klager på noget punkt, og vejret var lige det solskin, som vi blege nordboer trængte til, på denne tid af året.

Ved små byture om formiddagen, blev der altid fundet plads til os alle på hyggelige cafeer, hvor man kunne sidde og bare studere det pulserende liv omkring en, -herligt. De 2 heldagsture var også vellykkede, – ingen af os vil nok glemme Teide eller de blomster og dyr vi så i dyreparken.

Alt i alt, vil jeg bare udtrykke min glæde over, at bo i en kommune, hvor en rejseforening gør det muligt,

at komme ud og se lidt af verdenen, selv om, man er ældre og vakkelvorn.! – TAK. –

Venlige hilsener

Britta Markussen

— — — — — —

Tak for en fantastisk tur til Hotel Rising Star, Fig Tree Bay på Cypern i perioden 15. – 22. september 2014 med Rudersdal Rejseforening for Seniorer og Handicappede.

Som kørestolsbruger er man nartuligvis særligt spændt på, hvorledes en rejse med bus, fly og hotelophold etc.

kommer til at gå.

Hvilken hjælp får man. Hvilke oplevelser og ikke mindst, hvilket udbytte har man med sig hjem i bagagen.

Turen kan ikke beskrives. Den var alt det, man kunne ønske sig. Formålet med dette lille indlæg er, at sige tak til et engagageret, betænksomt og omsorgsfuldt personale, der uanset situationen, altid havde et smil på.

Ingen opgaver var for store, alt kunne løses, for små døre til at kørestolen kunne passere, udflugter, badedage osv.

Endnu en gang en stor tak til Rudersdal Rejseforening, men primært en tak til de fantastiske kvalificerede hjælpere, der var med på turen. De var hele rejsen værd! De var årsagen til, at jeg har meget med hjem i bagagen – TAK

“At rejse er at leve – også med kørestol”

Birkerød d. 25/3 2011

Kære Alle

Tak for en dejlig ferie og godt sammenhold på Gran Canaria. Vi har nydt hver en dag. Hils og sig tak til alle.

Louis tror han kan hunse med mig, ligesom med jer, MEN nu er vi hjemme.

Kærlig hilsen

Lena og Louis

Nyheder

I forbindelse med generationsskiftet i Rudersdal Rejseforening den 8. juni 2021,